/sites/default/files/styles/ba/public/2023-12/Naamloos%20-%202023-12-18T202942.167_1.png?h=88a25e85&itok=34iFLXVm

Op Zondag 3 December deed Judoclub Helden mee aan het BOG toernooi in Geleen. Ook dit jaar was onze club weer goed vertegenwoordigd met maar liefst 35 deelnemers!

In het ochtendprogramma werden Sanne van Sundert, Lia Moskal en Andra Pestisor eerste na mooi en sterk judo met een aantal spetterende worpen. Jules Verheijen, Anouk Gubbels en Luuk van den Berg waren goed op dreef maar verloren de Finale van sterke tegenstanders en werden tweede. Guus van Ninhuijs, Guusje van Sundert, Sofie Neesen, Jona Holthuijsen, Mirthe Gubbels, Dennis Nowakowski werden knap 3e met sterke tegenstanders in de poule.

Het middagprogramma startte met Niels van den Berg, Levi Lijssen en Ryan Dielissen die allemaal uitkwamen in de -73kg. Na een aantal leuke wedstrijden werd Ryan tweede, Niels derde en Levi viel helaas net buiten de prijzen. Baer Verheijen was vandaag goed op dreef en werd derde. Bij de dames had Bo van den Brand helaas maar 1 tegenstander. Ze versloeg deze wel 3 keer en werd zo eerste. Xenia van Meegen werd tweede en Fleur van Sundert en Daisy van Os werden derde. Foof van den Beuken en Sep Beckers mochten als enige jongelingen 's middags aantreden. Ze gingen er beiden flink tegenaan wat voor Sep een derde plek opleverde. Foof viel helaas net buiten de prijzen.Janine Janssen en Guus Manders mochten de dag afsluiten. Guus won 3 keer met ippon en werd eerste. Janine won 2 keer maar verloor van een sterke, ervaren tegenstander en werd tweede.

Het BOG Judo Toernooi was weer geslaagd met hoop hoogtepunten, waar de judoka’s van Judoclub Helden mooie scores hebben laten zien en een berg danpunten hebben verzameld. Op naar meer succes en overwinningen op de judomat!

Het fotoalbum van BOG 2023 vind je hier!