Ingediend door Frans Manders op
/sites/default/files/styles/ba/public/2023-12/20171126_133639_0.jpg?h=df16f220&itok=XRG1uKDJ

Op zondag 26 november vonden de zwarte band examens judo plaats in Roermond.
Drie judoka’s van Judoclub Helden waren de afgelopen maanden door trainer Jan Coopmans klaargestoomd om dit examen met goed gevolg te kunnen afleggen. In totaal legden op deze dag 30 judoka’s een dan examen af.
Umberto Coopmans mocht het spits afbijten en dat deed hij voortreffelijk en slaagde voor zijn examen.
Als tweede was Guido Roumen met uke Robbie Timmermans aan de beurt. Guido heeft door een blessure wat vertraging opgelopen richting de examens maar hij deed niet onder voor Umberto, ook hij had de buit snel binnen.
Last but not least Bram Titulaer die in het verleden regelmatig als uke is opgetreden tijdens dan examens van clubgenoten. Voor Bram leek dit examen een formaliteit hij slaagde dan ook met vlag en wimpel.
Na enkele maanden zwoegen, zijn de fel begeerde zwarte banden binnen.
GEFELICITEERD !!!!

Examens