/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/Sanne%20Brons%20IRJT_0.jpg?h=527fbb3c&itok=BNbhES-l

Op zaterdag 18 november heeft Judoclub Helden meegedaan aan altijd sterk bezette Residentie judo toernooi in Den Haag. Op zaterdag wist Sanne van Sundert het brons te veroveren na 4 keer winst en een keer verlies. Ook Xenia van Megen werd derde na 2 keer winst en een keer verlies. Luuk van den Berg begon sterk met vier keer winst. Helaas verloor hij daarna 2 keer waardoor hij net naast het podium eindigde. Ziva Horio verloor haar eerste partij en won daarna 2 keer. De partij om brons ging helaas nipt verloren. Een vijfde plaats was er ook voor Maud Wolsing (JC Hercules). Zij won twee keer en verloor twee keer. Djow Joris verloor zijn eerste partij en won daarna maar liefst vier keer. De volgende partij ging verloren waardoor zijn toernooi voorbij was. Romy Zegers wist nog een partij te winnen en verloor twee keer. Voor Guus Donkers en Kep Verkoeijen was de tegenstand te sterk om een partij te winnen.