/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/420c6664-dcf0-4bcc-bf66-9274d9097e72_0.jpg?h=1130768b&itok=CunzUOzi

Op zondag 19 november deed JC Helden mee aan het meetmoment voor de -18 jeugd. Marlouk Colbers startte de dag goed en kwam met twee overtuigende overwinningen in de halve finale. Daar legde ze het in de golden score maar net af tegen de latere kampioene. In de strijd om brons was ze veel te sterk voor haar tegenstander. Door deze podiumplek heeft ze weer een goede kans om Europacups te gaan judoën.

Bo van den Brand verloor haar eerste pot maar net in de golden score. Haar tweede pot won ze overtuigend met een mooie overname. In de strijd voor brons begon ze goed maar kwam uiteindelijk ongelukkig in de houdgreep terecht. Jammer want een podiumplek had er zeker ingezeten.

Ryan Dielissen won twee partijen op ippon, waarna hij er twee verloor. Baer Verheijen, Demi Zegers en Romy Zegers wisten alledrie één pot te winnen in hun poule. Daisy van Os had haar dag niet en kon helaas geen wedstrijd winnen. Levi Lijssen moest de eerste partij tegen de uiteindelijke kampioen en had ook in de herkansing geen gunstige loting. Wel won hij zijn tweede pot bijna, maar in de golden score moest hij het net afleggen.