/sites/default/files/styles/ba/public/2023-12/Naamloos%20-%202023-12-18T210309.457_0.png?h=24d95a59&itok=GsFc-cM1

Op zondag 26 november nam Judoclub Helden deel aan het LK-12 in Roermond. De meisjes -8, -10 en -12 mochten de spits afbijten. Andra Pestisor en Lia Moskal werden beiden met mooie worpen erg knap 1e in hun categorie. Nina Donkers en Mirthe Gubbels werden beiden ook eerste in hun categorie. Ziva Horio liet vandaag erg sterk judo zien en wist drie partijen te winnen, hiermee behaalde zij een mooie derde plek. Guusje van Sundert liet erg gevarieerd judo zien en wist 2 partijen te winnen, hiermee werd zij ook derde in haar poule. Daarnaast behaalden Danee van Buiten, Anisha Hesen,  Anouk Gubbels en Sofie Neessen een derde plek.
Daarna waren de jongens -8, -10 en -12 aan de beurt. Guus Schaareman werd knap tweede in zijn poule. Sep Beckers wist knap 2 partijen te winnen en behaalde hiermee een 3e plaats. Ook Jules Verheijen en Neal Hesen werden 3e in hun poule. Teun Schaareman en Guus van Ninhuijs wisten beiden 3 partijen knap te winnen, maar dit was helaas niet genoeg voor een podiumplek. Ook Jur Verstappen belandde helaas net naast het podium, wel wist hij met goed judo 4 partijen te winnen. Senn van Zwienen wist vandaag helaas geen partijen te winnen.
Luna, Janine en Quinn weer super bedankt voor het coachen!!
Een korte sfeerimpressie vind u hier.