/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/Naamloos%20%2858%29.png?h=653b7468&itok=UxlAgLA-

Vanochtend stonden voor Mark zijn individuele wedstrijden tijdens de World University Games op het programma. In de eerste ronde versloeg Mark een Indiër na wazari en ippon score. In de tweede ronde mocht Mark aantreden tegen een Kirgiziër, ook deze partij pakte Mark overtuigend de winst. In de kwartfinale verloor Mark ongelukkig met 3 shidos van Han een sterke Koreaan. In de herkansing werd de Brazaliaan Ferreira met een hele vette ippon gepakt waardoor Mark naar het finale blok mocht om de bronzen medaille.
Deze finale was gelukkig wel live te volgen via de livestream.
De voormalig Europees Kampioen en hoog geplaatste Hajiyev werd hierin de volgende opponent. In een zinderende bronzenfinale pakte Mark vervolgens met een volle IPPON het brons!