Op zaterdag 17 februari heeft judoclub Helden meegedaan aan het Nederlands kampioenschappen voor judoka's tot 18 jaar in Den Haag. Op dit toernooi mogen judoka's enkel deelnemen wanneer zij zich via een districtskampioenschappen hebben weten te plaatsen. Met 12 plaatsingen was Judoclub Helden weer prima vertegenwoordigd op dit geweldige sportevenement.
Marlouk Colbers wist na 2 overtuigende winstpartijen de halve finale te bereiken. In deze halve finale liet Marlouk sterk aanvallend judo zien waarna ze doormiddel van een wazari en een houdgreep de partij naar zich toe trok. In de finale was de opponente Marlouk helaas te snel af waardoor het zilver naar Marlouk ging. Een hele knappe prestatie.
Ook Daisy van Os judode deze dag goed en wist knap 2 partijen te winnen. Helaas was dit niet voldoende voor een podiumplek.
Bo van den Brand, Niels van den Berg , Fleur van Sundert en Luuk van den Berg wonnen ieder knap 1 partij. Waarna ze helaas 2 partijen verloren.
Kimberly van den Asdonk, Baer Verheijen, Levi Lijssen, Xenia van Megen, Line Bos en Ryan Dielissen wisten helaas geen partij te winnen.