/sites/default/files/styles/ba/public/2024-01/IMG20240128114630.jpg?h=8dfc4df9&itok=GMwrAUI0

Zondag 28 januari heeft Judcoclub Helden meegedaan aan het 36ste Breedtesporttoernooi in Groesbeek.
Anouk Gubbels was vandaag erg sterk en wist al haar partijen met ippon te winnen. Sep Beckers was ingedeeld in een samengestelde poule met een hogere gewichtsklasse, desondanks wist hij met technisch judo knap eerste te worden. Ook de zusjes Guusje en Sanne van Sundert hebben met een aantal mooie scores een eerste plek behaald. Daarnaast was er ook een eerste plek voor Luuk van den Berg en Andra Pestisor. Een tweede  plek was er voor Saake van den Beuken en Ziva Horio die beiden met goed judo 3 partijen hebben gewonnen. Matthias Vossenkaul judoode vandaag zijn eerste toernooi en wist knap twee potten te winnen, waarmee hij derde werd. Frits Hermans begon goed en wist vijf partijen overtuigd te winnen. Helaas verloor hij er ook een, waardoor hij derde werd. Ook Guus Donkers wist op een partij na alles te winnen en behaalde een derde plek. Eveneens was er een derde plaats weggelegd voor Sophie Neessen en Kyara van Nieuwenhuizen. Nina Donkers wist vandaag een partij te winnen en behaalde daarmee een vierde plaats. Guus van Ninhuijs, Jona Holthuijzen en Thyke Verstegen wisten ook een partij te winnen, maar dit was helaas niet genoeg voor een podiumplaats. Yannick Verheijen wist twee partijen te winnen, maar ook dit leverde geen poduimplek op. Mirthe Gubbels, Sven van Nieuwenhuizen en Jules Verheijen wisten helaas geen pot te winnen vandaag.
Coaches Rick Manders, Guus Manders, Janine Janssen en Isis van Dril bedankt voor het coachen!!