/sites/default/files/styles/ba/public/2024-10/Naamloos%20-%202023-11-21T184810.862.png?h=5b3dffe3&itok=hVT_GvEm

Op zondag 13 oktober was Judoclub Helden weer goed vertegenwoordigd op het Amerhaltoernooi in Made.
Maar liefst 5 judoka’s behaalden een 1e plaats. Luuk van den Berg deed dat door knap 4 partijen te winnen. Ziva Horio en Bo van den Brand wonnen allebei 3x van sterke tegenstanders en werden daarmee ook eerste. Marlouk Colbers judoode vandaag in een gewichtscategorie hoger dan normaal, zij wist in deze categorie knap van iedereen te winnen. Ryan Dielissen liet zeer gevarieerd judo zien, wist hiermee 4 partijen te winnen en werd ook eerste.
Een mooie tweede plaats was er voor Lieke Verstappen, Niels van den Berg, en Maud Wolsing.
Anouk Gubbels, Levi Lijssen, Kimberly van der Asdonk, Guus Donkers en Andra Pestisor werden derde in hun poule.
Silke Coopmans en Dennis Nowakowski wisten beide knap 3 partijen te winnen, helaas was dit net niet voldoende voor een podiumplek. Zij werden vijfde in hun poule.
Voor Sofie Neessen, Vian van Dril en Nina Donkers waren de tegenstanders vandaag helaas een maatje te groot. Zij wisten de partij om het brons helaas niet te bereiken.