/sites/default/files/styles/ba/public/2023-12/412860375_833439361915855_8813881942653197703_n_0.jpg?h=1c1d291d&itok=35hri3Cs

Op vrijdag 22 december kregen we van Dhr. van der Mast namens de Judobond Nederland het JBN Keurmerk uitgereikt. In een volle dojo werd het het officiële document behorende bij het JBN Keurmerk uitgereikt aan onze trainer Jan Coopmans.

Van der Mast had lovende woorden over voor Judoclub Helden. “Consumenten vragen steeds vaker om een waarborg voor kwaliteit en veiligheid als ze gaan sporten. De club toont met dit keurmerk aan een kwaliteitsorganisatie te zijn”, zo zei hij tijdens zijn toespraak. “U als ouders kunt er zeker van zijn dat uw kinderen sporten bij een judoclub die aan alle gestelde eisen aan dit keurmerk voldoen”, vervolgde hij.

Als club  zijn we natuurlijk erg trots op dit keurmerk. Het keurmerk is voor ons een bevestiging van jarenlang investeren in een gezond sportklimaat voor onze judoka's. We zullen ons natuurlijk blijven doorontwikkelen op het gebied van kwaliteit en een gezond en veilig sportklimaat voor onze judoka’s. We willen namens de club ook al onze vrijwilligers en trainers heel erg bedanken voor hun inzet en bijdrage aan onze mooie judoclub!

Verenigingsnieuws