Een nieuw in het leven geroepen sponsormogelijkheid is de Club van 50, of liever gezegd de vrienden van Judoclub Helden. Bedrijven en mensen die de club een warm hart toedragen door 50 euro jaarlijks te doneren. Met deze donaties kan de club extra activiteiten voor onze leden organiseren. Door u donatie van 50 euro kunnen we extra activiteiten en bestaande activiteiten voor onze leden organiseren. Naast judo vinden we het belangrijk om jaarlijks enkele nevenactiviteiten te organiseren. De nevenactiviteiten die Judoclub jaarlijks organiseert zijn:
-    Judokamp
-    Blacklight trainingen
-    Eindejaar activiteit
-    Vrijwilligersavond
-    Seizoen afsluiting voor alle leden en ouders

Als “vriend” van Judoclub Helden zal u naam op een publicatiebord in de dojo worden vermeld, daarnaast zal op onze website een naamsvermelding worden geplaatst bij de vrienden van de Judoclub. Ook bent u als vriend van de club altijd welkom tijdens trainingen en activiteiten van Judoclub Helden.
Vriend van de Club:
-    Naamsvermelding op digibord
-    Naamsvermelding op de website bij de Vrienden van Judoclub Helden

Ook vriend van de club worden? Stuur een mail naar onze sponsorcommissie!

/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/Naamloos%20%2888%29.png?h=bce52026&itok=VPXZfcqz

Vrienden van Judoclub Helden

Fam. Hanssen