Inschrijven voor Lenssen Advies Helden Tournament

De inschrijving gaat open vanaf 1 november 2023 en sluit op 9 maart 2025.toernooi
Ben je lid van een Nederlandse judoclub?
Schrijf je dan in via Judo Bond Nederland (toernooi.nl). Lukt dit niet kan ook worden ingeschreven door een ingevuld inschrijfformulier te sturen naar heldentournament@judoclubhelden.nl.

Voor deelname aan het toernooi dient de judoka lid te zijn van de JBN. Voor de categorieën tot en met -12 jaar dient het bijgevoegde excel bestand met de aangegeven niveaus te worden ingevuld. Indien er voor 9 maart geen ingevuld inschrijfformulier is ontvangen zullen ingeschreven judoka’s worden ingedeeld in onder niveau A.
Na inschrijving gaat de deelnemer akkoord met;

• Resultaten worden vermeld op websites en social media kanalen verbonden aan het Lenssen Advies Helden tournament.
  • Gemaakte foto’s en video’s gepubliceerd kunnen worden op websites en social media kanalen verbonden aan het Lenssen Advies Helden tournament.

Betaling inschrijfgeld

Het inschrijfgeld bedraagt € 12,50 per deelnemer per categorie. Het inschrijfgeld geldt voor alle categorieën.
Je inschrijving wordt pas geaccepteerd als je het inschrijfgeld hebt voldaan.

Informatie voor coaches

Tijdens een wedstrijd mag maximaal één coach gelijktijdig aanwijzingen geven aan de judoka. De coach neemt daartoe plaats op een aangewezen positie. De coach dient zich correct te gedragen en mag in geen geval trachten de scheidsrechter te beïnvloeden. De coach is herkenbaar aan een coachbandje om de pols. Coachbandjes worden eenmalig bij de weegkaarten van de deelnemers verstrekt. Alleen personen met een coachbandje worden toegelaten in de zaal. Per 6 deelnemers zal een coachkaart verstrekt worden. Per vereniging worden niet meer coachkaarten verstrekt dan het aantal aanwezige matten in de zaal.

Weeginformatie

Uiterlijk één week voor het Helden tournament maken wij per mail de weegtijden bekend. Ook zullen de weegtijden worden gepubliceerd op jbn.toernooi.nl en op onze website www.judoclubhelden.nl. Als deelnemer word je tot de weging toegelaten als je beschikt over een geldig judo paspoort en weegkaart. Het aangegeven gewicht op de weegschaal is bindend. De gewichtsklassen zijn conform door de JBN vastgestelde normen.

Overschrijving

Wordt bij de 2de weging het opgegeven gewicht overschreden, dan wordt de deelnemer overgeschreven naar een andere gewichtsklasse. De kosten voor deze overschrijding bedragen 2,50 en kunnen worden voldaan bij de hoofdjury.
Judoka’s kunnen tot en met 16 maart kosteloos worden overgeschreven naar een andere gewichtsklasse. Wijzigingen die na 16 maart binnenkomen bij de organisatie, worden niet meer verwerkt. In dat geval moet je als deelnemer overschrijven op het Helden Tournament.
Reglement Lenssen Advies Helden Tournament
Alle wedstrijden tijdens het toernooi worden beoordeeld volgens de op de wedstrijddag geldende JBN-reglementen. Voor vragen over het wedstrijdreglement kunt u mailen naar heldentournament@judoclubhelden.nl.

Aansprakelijkheid

De organisatie is niet verantwoordelijk voor schade door ongevallen, diefstal, etc.

Voor meer informatie verwijzen we naar onze website: www.judoclubhelden.nl
Bij vragen kan een mail gestuurd worden naar heldentournament@judoclubhelden.nl

Lenssen advies
/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/Naamloos%20%2843%29.png?h=642b40f7&itok=k-kuC9Vn