Steun Judoclub Helden en wordt sponsor of steunend lid van onze prachtige club!
Een Steunend lid betaald €16,50 per jaar en en komt op een aparte leden lijst. U bent dan van harte welkom op de ledenvergadering en bij eventuele nevenactiviteiten van de club als deelnemer of als hulp/medewerker.

Een nieuw in het leven geroepen sponsormogelijkheid is de Club van 50, of liever gezegd de vrienden van Judoclub Helden. Bedrijven en mensen die de club een warm hart toedragen door 50 euro jaarlijks te doneren. Met deze donaties kan de club extra activiteiten voor onze leden organiseren. Door u donatie van 50 euro kunnen we extra activiteiten en bestaande activiteiten voor onze leden organiseren.

Hier leest u alles over de vrienden van onze club.

Sponsoren

Judoclub Helden biedt een breed scala aan sponsorproducten en mogelijkheden aan. Wij zijn vooral gericht op het bieden van een maatwerk oplossing die aansluit bij uw visie en ambitie. Naast het algemeen sponsoren ter ondersteuning van de Judoclub bieden wij ook mogelijkheden aan om evenementen (toernooien, trainingsstages, clubkampioenschappen), materieel (wedstrijdoutfits, training en ontwikkeling) of teams te kunnen sponsoren.

Sponsoring gaat echter uit altijd van het optimaal aansluiten bij uw wensen, ambitie en beleving. Om hier concreet invulling aan te geven willen wij graag met u in gesprek om de mogelijkheden te bespreken.

Judoclub Helden had geen vaste vormen van sponsoring, en in overleg met de sponsor werden afspraken gemaakt over de sponsoring. Vanaf het nieuwe seizoen 2022-2023 hebben we in het kader van verdere professionalisering en doorontwikkeling van de vereniging gekozen voor een aantal standaard sponsormogelijkheden. Natuurlijk blijft in overleg met een sponsor nog steeds een maatwerk oplossing beschikbaar. We hebben de sponsormogelijkheden onderverdeeld in:

Heeft u interesse om onze mooie vereniging middels een sponsorbijdrage te ondersteunen, vernemen wij dat graag. Voor meer informatie kunt u een email sturen naar onze sponsorcommissie. We nemen dan spoedig contact met u op om de mogelijkheden samen te bespreken.

Judoclub Helden Acties

We hebben als Judoclub jaarlijks een aantal vaste acties waar we aan deelnemen. Deze acties leveren de club een extra geldbedrag op dat rechtstreeks wordt geïnvesteerd in de club. Traditiegetrouw staat elk jaar na de zomerstop de Grote Chrysanten Actie gepland. Tijdens deze actie worden door onze judoka´s schitterende bolchrysanten verkocht. De actie start in de zomervakantie en de bolchrysanten worden op bestelling in eind September geleverd.

Een tweede actie is de Jumbo Spek de Kas actie. Elk jaar heeft Jumbo Panningen een actie om de clubkas van verenigingen te spekken. De actie vindt normaal plaats van eind augustus tot eind oktober. In deze periode krijgen klanten van Jumbo Panningen vouchers bij hun boodschappen. Deze vouchers leveren geld op voor verenigingen. Deze vouchers worden verzameld in een box met een nummer en de naam van de vereniging. Ook kunnen klanten de vouchers zelf inscannen en toewijzen aan onze club. Een aantal extra vouchers zijn te verdienen door foto's van de actie te plaatsen, een filmpje te maken en een heuse judo demo voor de ingang van de Jumbo.

De derde actie betreft de Rabo Clubsupport actie, in deze actie van de Rabobank kunnen klanten 3 stemmen uitbrengen op hun favoriete vereniging. Elke stem levert de vereniging een bedrag op.

De vierde en laatste officiële geldinzamelingsactie betreft de Grote Clubactie. Een actie waarbij onze leden loten verkopen. Van de opbrengst van deze actie gaat 80% direct naar de club. Met de opbrengst van deze actie financiert Judoclub Helden nieuwe opleidingen voor trainers en coaches.

/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/DSC_4955.jpg?h=20254e4b&itok=ax4i1ORf