Judoclub Helden heeft in 2020 een nieuwe kledinglijn gepresenteerd. De kleding is te bestellen in de Dojo. De trainingspakken, bestaande uit een hoodie en een broek zijn los van elkaar te bestellen. Naast het trainingspak bestaat deze lijn uit een t-shirt. In de dojo zijn ook diverse pasmaten beschikbaar.

Teamwear 1Teamwear 2

Voor onze Teamwear hanteren wij 2 vaste bestelmomenten per jaar. Deze bestelmomenten worden op onze website gepubliceerd.

De Teamwear lijn van Ippongear kan na verloop van tijd wijzigen, na een aantal jaren zal het design door de fabrikant worden aangepast. Hier kunnen we als club weinig aan doen. Het oude design is dan ook niet meer verkrijgbaar en moeten we dus als club ook meegaan in de vernieuwing. Bij een nieuwe lijn zullen we dit natuurlijk met onze leden delen. Vanaf de Clubkampioenschappen 2024 zullen we de vernieuwde Ippongear Teamwear presenteren.

/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/DSC_2757_1.jpg?h=4ec5b679&itok=aqjcTWei