Lijkt het je leuk om ook op judo te komen? Heb je eens rondgekeken op onze website, en denk je, dat wil ik ook? Dan kun je gerust een keertje langs komen om te kijken naar, en eventueel een paar keer mee te doen met de training. Je bent van harte welkom in onze Dojo!

Het bezoekadres is:
Gymzaal De Riet
Minister Callstraat 9
5981 CV Panningen

• De eerste 4 trainingen zijn gratis voor nieuwe judoka's
  • De kinderen ontvangen bij de eerste proefles een "leenpak" of "leenjas"
  • Een lange trainingsbroek met een T-shirt is prima
  • Geen ritsen of knopen en het dragen van sieraden is niet toegestaan tijdens de trainingen
  • Lange haren moeten in een staart of vlecht

Hier vind je de trainingstijden van onze groepen

Bij de eerste les ontvangt de judoka een inschrijfformulier en een informatiefolder waarin alle informatie op een rijtje staat. Je kunt je ook op deze website inschrijven via dit inschrijfformulier.

Alle Judoclub Helden judoka's worden ingeschreven bij de Judobond Nederland (JBN). Zonder JBN lidmaatschap kan niet worden deelgenomen aan toernooien en wedstrijden. Aanmelden bij de JBN kan ook via deze link.

Als je vragen hebt mag je altijd mailen. Dit kan door het contactformulier in te vullen of een email te versturen naar onze secretaris.

/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/e48d2d02-e728-4d25-8cf9-5849257681b1.jpg?h=14e1726f&itok=mp-7V7Ru

Proefles formulier